NA PÁR SLOV S KELLYM

16.11.2020

Kelly Klíma (externí karta hráče), jehož otcem je legendární útočník Petr Klíma, platí za nadějného forvarda, který v sezonách 2018/19 a 2019/20 působil v organizaci Coyotes. Pozvánky do NHL se ale nakonec nedočkal, ve zmíněném období hrál výhradně na farmách v American Hockey League (Tucson Roadrunners) a East Coast Hockey League (Norfolk Admirals a Rapid City Rush).

Nyní tento 23letý Čechoameričan a rodák z Tampy válčí za hradecké lvy v elitní české Tipsport extralize, ale... jak mi v krátkém povídání, respektive dotazníku pro web coyotes.cz prozradil, boj o top hokejovou ligu světa nevzdává. Co myslíte, splní si sen? Tento ročník je mimochodem Kellyho vůbec prvním v kariéře mimo severoamerický kontinent.

Kelly, jak bys zhodnotil sezonu 2019/20 v Tucsonu?
Musím říct, že poslední rok jsme měli velmi dobré mužstvo. Je fakt škoda, že došlo k předčasnému ukončení. Mám pocit, že jsme měli mistrovský tým. Z osobního hlediska jsem pak byl rád za to, že s postupující sezonou jsem na ledě dostával čím dál víc prostoru.

Odehrál jsi i tři zápasy za Rapid City v ECHL. Co říkáš na tuhle zkušenost? Je Rapid pěkné město?
Upřímně, neměl jsem moc času na to, abych se po městě pořádně porozhlédl. Ale to, co jsem viděl, se mi opravdu líbilo. Užil jsem si to tam. Tým Rapidu měl super skupinu kluků, v ECHL patřil k těm dobrým organizacím.

A co život v Tucsonu?
Prostě paráda. Počasí a město bylo úžasný.

Se kterými borci jsi v Roadrunners nejčastěji hrával?
S Jérémym Grégoirem, Kevinem Hancockem, Braydenem Burkem a Andym Mielem.

Kdy bylo jasné, že po sezoně 2019/20 změníš působiště?
Po předčasně ukončeném ročníku AHL jsem nevěděl, co bude. Pak se ale situace s covidem ve Spojených státech podstatně zhoršila, a to natolik, že jsem prostě musel udělat rozhodnutí, které bude pro moji kariéru nejlepší. Abych se zlepšil jako hokejista.

P
roč padla volba na Hradec?
Už tu nějaký čas hraje můj brácha Kevin, takže mi o klubu povyprávěl. A řekl mi jen samé pozitivní reference.

A s dosavadním průběhem sezony jsi spokojen?
Zatím docela jo. Tým hraje dobře, musíme v tom pokračovat. Na nějaké podrobnější hodnocení je však ještě brzy.

Díky Kelly, ať se ti v Hradci daří!


DOTAZNÍK NA ZÁVĚR

Nejoblíbenější spoluhráč v Tucsonu: Kevin Hancock

Nejzábavnější spoluhráč v Tucsonu: Ivan Prosvětov

Hokejový idol: Alex Ovečkin

Nejoblíbenější kouč, který tě vedl: Yanick Jean (v Chicoutimi Saguenéens v QMJHL)

Nejkrásnější hokejová vzpomínka: Hokej v play off QMJHL

Kariérní cíl: Dostat se do NHL!

Nejoblíbenější místo v Tucsonu/Arizoně: Catalina State Park

Nejoblíbenější restaurace v Tucsonu: Obon Sushi Bar Ramen

Nejoblíbenější jídlo a pití: pizza a ledový čaj

Nejoblíbenější film a zpěvák/zpěvačka: Revenant - Zmrtvýchvstání a Luke Combs

Top koníček: Venčení mého psa

Přezdívka: Kells nebo Klims

zdroj obrázku (Kelly Klíma): twitter.com

© 2019 Hokejový blog. Autor Josef Hlaváč.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky